streda 28. novembra 2012

Lojové vajíčko



 Minule som písala, ako sme vyrábali "lojové košíčky" pre vtáky. Skúsili sme aj jedno vajíčko. Postup je veľmi podobný.

Pripravíme si dve polovičky formičky. (Možno by bolo zaujímavé použiť škrupinku zo skutočného slepačieho vajca.) Naplníme ich zmesou pre vtáky a rozpusteným tukom. Necháme stuhnúť. Potom obe polovičky zlepíme trochou rozpusteného tuku, pričom medzi ne vložíme špajľu na zapichnutie. Dáme si pozor, aby sa dobre zaliali všetky dutiny, aby sa nám vajíčko rýchlo  nerozpadlo. Ja som ho pre istotu ešte oviazala mašličkou. Psst... vtákom tvrdíme, že je povrázok slúži na ozdobu. ;-)

Alobalové polovičky vajíčka nám ostali zo zjedeného kindervajca.
 
Zlepené vajíčko.

Hotovo





Želám vám všetkým radostný deň.
Leti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Našli ste čo ste hľadali? Inšpiroval vás článok k vlastnej aktivite? Podeľte sa. Bude mi potešením a povzbudením, keď zanecháte odkaz v komentároch, alebo kliknete v miniankete pod článkom.

Hľadali ste niečo iné? Chýba vám nejaká doplňujúca informácia? Alebo sa chcete na spýtať na niečo konkrétne? Takisto môžete použiť komentáre, alebo môj e-mail. Odpoviem skoro a rada.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...